czwartek, 23 marca 2017

Przepiśnik

Witam :)
Dostałam jakiś czas temu "zamówienie" na przepiśnik.
 Oczywiście (jak to ja) strasznie się do tego zapaliłam! 
Niestety przyblokowana poprzednimi zamówieniami musiałam poczekać :( 
Ale nie ma tego złego! Miałam sporo czasu by całą pracę sobie dokładnie rozplanować, przemyśleć i kupić wszystko co do takiego przepiśniczka potrzebne.
"Zamawiająca" koniecznie chciała by dominował kolor czarny. Ja nie bardzo byłam przekonana,
 ale jak wiadomo "klient nasz pan" musiałam się dostosować :) próbowałam przemycić jakieś fartuszki falbanki ale nic z tego :)
No i kochana Kasiu muszę Ci przyznać MIAŁAŚ RACJĘ! Wyszło SUUUUUPER!
Poniżej PRZEPIŚNIK! 
Uważam, że mógł by być znakomitym podarunkiem dla Pani Domu na parapetówkę ale i nie tylko.
Jeśli też tak uważacie chętnie przyjmę zamówienia  ;)


Miło mi będzie jeśli coś fajnego napiszecie :)

1 komentarz:

  1. Mój piękny przepiśnik !!! 🙂 Naprawdę wygląda rewelacyjnie już nie mogę się doczekać kiedy go zapełnie przepisami 😉 Dorotko bardzo Ci dziękuję za KAWAŁ DOBREJ ROBOTY !!! 😘 I za fantastyczną współpracę !!! 😉

    OdpowiedzUsuń