czwartek, 7 września 2017

Plan lekcji

WITAJCIE :)
Dziś w roli głównej PLAN LEKCJI. Zrobiony specjalnie dla Julki. (Obiecywałam i obiecywałam, że coś zrobię i wreszcie się udało!!!!) 
Pomysł zrobienia takiego planu wpadł mi kiedy przeglądałam internet. Projekt w głowie powstał dość szybko tak jak i sama praca (2 dni!! jak na mnie to w trybie błyskawicy ;)) Mam nadzieję, że Julka będzie zadowolona ;)
Przy okazji tej pracy pokusiłam się na odwagę i postanowiłam zgłosić się do wyzwania!
To PIERWSZY RAZ!!! Trzymajcie kciuki!






Biorę udział w wyzwaniu:
Wyzwanie #12 Szkolne historie
wyzwanie bloomcraft

12 komentarzy:

  1. Pierwszy raz i od razu z przytupem. Twoja wersja planu lekcji jest śliczna, bardzo dziewczęca - aż żal, że nie można iść do szkoły ;)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu BloomCraft. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BARDZO dziękuję za komentarz i takie miłe słowa :)
      Jak mówią "pierwsze koty za płoty"
      MAM nadzieję, że od teraz będziemy się "widywać" częściej ;)
      Ja Waszym gościem czesciej bede na pewno. Pozdrowionka

      Usuń
  2. Uroczy plan zajęć, i bardzo dziewczęcy :) Podoba mi się jego romantyzm i wprowadzenie czarnego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BARDZO dziękuję za odwiedziny i miły komentarz. Mnie również bardzo podobają się Pani prace. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Bardzo fajny plan zajęć!
    Dziękuję za udział we wrześniowym wyzwaniu w scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za możliwość wzięcia udziału w super zabawie. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Śliczny;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczny, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł! super wykonanie 🙂 dziękuję za udział we wrezśniowym wyzwaniu na blogu infoscrapkowo.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny plan lekcju :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń