poniedziałek, 23 października 2017

Halloween

Witajcie :)
Pierwszy listopada już tuż tuż. Dla większości z nas to czas zadumy i refleksji. Dla mnie również. Wspominam z sentymentem jak w moim domu rodzinnym (pełnym gości tego dnia) dorośli opowiadali historie o tych który już odeszli. Razem z moją przyjaciółką jako dzieci siedziałyśmy w kącie i zapartym tchem słuchałyśmy wszystkiego, bo również zdarzały się historie tajemnicze i niewytłumaczalne.
Dotarła do nas jednak moda na Halloween kolorowa, barwna i również niosąca nutkę tajemniczości :) Poniżej możecie zobaczyć zrobione przeze mnie nietoperze-wampirki, które tego dnia obok dyń, liści i świec ozdobią mój kominek.





Pracę swoją zgłaszam na:
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg073tHguYj7nnGHPDmqhE4dN2ZEYn28yuIVrRkMvhP1r6Ggxp4XK4AUsUbxkNMTAZjHKncr0QziSWksj666YaeYZpdNGXG2EWxL3OzD9KWzpyJtNGyR3-rx5gXmBdYv16Zv2ZbPnpw4CBu/s1600/halloween.png




8 komentarzy:

  1. Przesłodkie! :D dziękujemy za udział w wyzwaniu egoCraft :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za możliwość wzięcia udziału w super zabawie.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Zachwycające...dziękuję za udział w zabawie egoCraft.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeurocze :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Doroto, tworzysz piękne prace 😃
    Co do budzików Barcelony, to kupiłam je kiedyś (lata temu) w sklepie sportowym (były akurat na przecenie) 😉
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń