środa, 27 grudnia 2017

Filcowy Mikołaj

Witajcie :)
Cudny czas! Gotować nie trzeba, sprzątać również :D więc jest czas na publikowanie zaległych prac ;)
Mój mikołaj powstał już rok temu, do dziś jednak nie znalazłam czasu na jego publikację. Wykonałam go sama, jednak projekt nie jest mój! Rzadko kopiuję innych rękodzielników jednakże ten  Mikołajek tak bardzo mi się spodobał że musiałam, no musiałam takiego mieć w domu!:) Jest wierną (mam nadzieję!) kopią Mikołaja wykonanego przez mojego guru filcowego-Erica Catarina. Portugalska dziewczyna, spod których rąk wychodzą jedne z najpiękniejszych filcowych rzeczy! Link do jej PAPI NOEL i jej bloga znajdziecie klikając TUTAJ. Można tam znaleźć również wiele ciekawych form na filcowe laleczki i zwierzaczki. Polecam!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz